Nu

Har väntar jag på en leverans från Tradera, är jag nöjd och glad så ska jag visa här först då vad det är jag köpte. Det var inget kap direkt, men det är något jag velat ha länge. Lite billigare än vanligt. Det är lite kul det där. Jag får bli en riktig Internet-shopper så fort jag lärt mig. Har flundrat lite på det där med Ebay, om man kanske skulle våga. Får se.

Jag ska i alla fall köpa ett Cherry Tee-linne på
www.shopaholic.se den här månaden. En basic tanktop bara, men det är bra att ha. Det har jag inte haft på länge.

Sedan har jag tänkt på hur det ser ut hemma hos mig, jag måste ta och snygga till det lite. Det är för tråkigt. Jag har bott i samma lägenhet i snart 3 år och det ser nästa likadant ut nu som när jag flyttade in. Jag behöver förbättring.


Uppdatering


Ok, jag erkänner. Jag är en serienörd :P
Jag läser en sådan underbar serie som jag inte kan sluta följa.

http://nocrap.comicgen.com/

Den är snyggt tecknad, man grips verkligen med i handlingen och det är förvånande nog ett par bra musiktips med i den. Jag beundrar författaren som skriver den här.


Oh, bara en kvart kvar tills jag slutar. Ikväll ska mamma bjuda på mat och vin, det ser jag fram emot. Det bästa som finns är att slippa laga maten själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback