Kinamat på Ming Palace

Sitter och väntar till lunch. Ska iväg med koreanen och äta buffe på Ming. Jag älskar våra luncher, bara sitta och prata strunt om allt och inget. Det blir så sällan att vi har våra luncher samtidigt nu för tiden. Det får en att känna sig a bit lonely sometimes :P Men så springer jag ju borta hos henne och skvallrar en hel del så fort jag kan smita iväg obemärkt. Skvallra om dumma saker som att "den där" blev kallad bajskorv över telefon av en kund. Sånt som bara jag och Emelie tycker är roligt, vår typ av humor.

Ska försöka ta svängen förbi Vagabond sedan också, reklamera skor. Måste nog reklamera min Ipod också, fy vad dagen började surt när man inte fick lyssna på den musiken man alltid är så van att lyssna på. Jag lever i min egen lilla värld på morgonen. I den världen hörs inget annat än musik. Idag fick jag sitta och lyssna på äckliga människor som satt och snöt sig på pendeln. Huh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback