Gråt Dina Tårar

Legenderna.


Sitter och lyssnar på systers musik. Hon är söt, simpel musik som gör en glad.

Jag var på biblioteket, lånade"...och bli ett vackert lik". Äntligen tog jag steget. Jag gjorde något som jag ville och kände för. Jag lånade ett par cd-skivor också; Starsailor, Radiohead, The Smiths och så köpte jag en skrivbok med prickar på. Det var sol, när jag gick på Drottninggatan och 3:ans spårvagn passerade. Det kände så rätt.

Någonstans tappade jag bort mig själv.

Jag hade på mig palestinasjalen ikväll, som så länge legat på hatthyllan, min fina stolthet. Det är ju jag, vem försöker jag lura. Jag är en liten skabbig skitunge och stolt över det. Ingen mogen, snygg, kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback