Fjärilar i magen



Ja, jag tror det måste vara första gången. På så länge.
Därför skriver jag med den här kursiva, drömmande stilen.


Jo, men faktiskt. Eftermiddagssol, och dig i mina tankar. Det känns så där luddigt och varmt i magen på mig. I helgen blir det äta gott hos mamma och så hitta på något bus på lördag med min lilla sockertopp. Nu mår jag ju faktiskt bra. Lite ont i magen och ryggen, men det är smällar man får ta med det här jobbet. Annons, fy fan vad fingrarna går på mig. Man tycker att jag skulle vara duktigare på att skriva just därför, men jag har faktiskt ingen egen fantasi, jag dikterar bara. Fast det gör jag baske mig bäst!

Jag känner mig lite rastlös, när våren känns nära. Jag vill leva, göra något drastiskt, flytta eller skaffa husdjur, resa bort någonstans, härifrån, från min trista existens i den här gråa staden. Den är ju inte så grå egentligen, men omständigheterna gör att det känns så.

Vill du resa bort med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback