Mysdag

Efter jobbet ska jag gå på stan och titta lite på sommar-rean, sedan tänker jag bege mig raka vägen hem och krypa ner i soffan med mitt duntäcke och där tänker jag sitta hela kvällen och se på film. Det är en sådan dag idag.

Ibland känner man sig bara så förbannat tom på ord.

Uhrm, jag har ju bilder kvar från midsommar! De måste jag få upp här någon dag. Inte för att de kanske är av speciellt intresse men jag tycker mest bara om min blogg för att jag tycker den är så fin att titta på. Jag tror inte jag skriver något vidare meningsfullt för någon annan att läsa.

Har samlat ihop pengar till datorn nu och tagit ut de från kontot och lagt dem i ett litet kuvert, det är vuxet. Jag har aldrig varit något bra på det där med att spara pengar, men nu fasen ska det gå.

Jobbet tar kål på mig, jag letar annat men tycks inte stöta på några jobb där jag kan, eller får, eller vill jobba.


Jag tänker inte bli en otrevlig pensionär när jag blir gammal. Gammal förresten? För inte så länge sedan hette det; när jag blir stor. Tiden går för fort.

Man lever, blir äldre och sedan dör man.

Nej fy, nu ska jag inte vara deppig. Får beställa hem en barnfilm från internet istället :P


Kommentarer
Postat av: J

Mysdagar är helt klart bäst! Mer mysdagar till folket! :) /J

2006-06-30 @ 10:38:07
Postat av: Mikael Björnfot

Haha, king då. Googlade på Ika i Rutan och hittade snygga bruden. :D

Postat av: Nathalie

Hehe,jasså där ser man ;P

2007-05-25 @ 16:58:52
URL: http://droplet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback