Jag somnar!

Jag lovar, jag skulle kunna sitta och sova här vid min plats om det är så. Om det är så förresten, varför säger man så? Äh, struntsamma. Jag är lite sugen på glass och jordgubbar nu, de serverar det nere i kaffeterian. Jorgubbar är goda och de luktar gott.

Människor upphör aldrig att förvåna mig, de upphör aldrig med att göra mig besviken. Människor är bara dumma, egoistiska och känslokalla. Det är vad de är. Imorgon blir en sjuhelvetes midsommar, jag ska supa bort vartenda litet uns av sorg i mig och äta gott och bada :) Ikväll ska jag och Emelie åka och storhandla på Willys eller något, vi ska handla så mycket onödigt och gott så vi kommer må illa imorgon. Det är så det ska vara.

Fy fan vad tråkig jag är, känner att jag är.

Fy fan vad tråkiga alla är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback