Flundrar

Kanske har min film kommit hem idag? Jag hoppas på det. Jag ska längtar hem, jag ska steka upp något kött att äta med min potatissallad ikväll, kanske köpa något smågodis med mig och hyra en film? Jag vill inte kalla mig slösig eller onyttig, jag vill kalla mig livsnjutare :P


Sådana här dagar, då tänker man extra mycket, kanske längtar extra mycket, eller kanske saknar något man glömt bort för så länge sedan.


Jag sa kanske.

Nu är midsommar i alla fall planerat och bestämt, vi ska vara hemma i Daniels villa under dagen, grilla och laga all den där traditionella maten, göra drinkar, bada och ta det lugnt och sedan kommer kvällen då vi ska piffa till oss och gå vidare till en midsommarfest hos en vän till Emelie. Det blir nog en bra midsommar i Motala. Jag har aldrig varit där, det kan ju vara värt att testa att festa där också ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback