Drömmar

Har kommit hem skapligt tidigt ändå från festen. Det är gryning ute och nu är jag tvättad i ansiktet och så har jag borstat bort all äcklig smak från min mun. Nåja, all smak var inte äcklig. Har smakat tuggummi inatt från en söt människa. Det smakade gott. Imorgon kväll ska vi grilla med gänget. Då får vi träffa dem igen. Angelica hittade också en riktig sötnos. Satt med honom, Angelica och Matte och pratade film här nu innan vi stack. Om drömmar som faktiskt blir förverkligade. Det finns de som har drömmar som aldrig leder till något. Det är bara snack. Men Matte har gjort slag i saken och gör faktiskt film och skådespelar. Han är den i sin åldersgrupp som gjort mest film i Sverige. Det är imponerande med sådana människor, som lyckas med det de vill, som inte sitter och filar på ett manus i år och pratar om det men aldrig når fram till slutprodukten. Matte har gjort det, flera gånger om.

En till sak som fått mig att fundera ikväll är dåliga vänner och sexualitet. Jag blev sviken ikväll, och fick se mycket naket med 250 kg kärlek spelandes i bakgrunden.

Nu ska jag lägga mig och drömma. Sov gott världen.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Drömmar ska man ha. Oavsett hur stora eller små dom än må vara. Men drömmar är ju just drömmar för att dom ska förbli det också. Däremot mål, det är saker som man ska göra, i sinom tid. Jag har både och, både mål och drömmar. Mest mest mål med drömlika inslag skulle jag tro. Du verkar må bra Nathalie. Det gläder mig. Ta hand om dig. /J

2006-06-04 @ 23:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback