Det luktar grillad kyckling...

... på Tyska torget. De firar nationaldagen där nere. Går omkring med små hästar och jag vet inte vad de gör vid den stora scenen. Det ser trevligt ut i alla fall.

Söndagen var minst lika underbar. Angelica och jag tog en sväng ner till marknaden och köpte en munk. Rafaello stod i ett av marknadsstånden och det var längesen man såg honom, har blivit mer sällan sedan han slutade jobba på 55:an. Sedan köpte vi en läsk och prutade ner priset hos killarna i kebabståndet :P Vi gick hem till Sanna efter det och träffade folket från lördagen där ;) Sedan gick vi över till mamma och hämtade grillen och kött och så grillade vi det hemma hos henne och Matte. Grillat kött och potatissallad, det var helt perfekt. Efter maten gick vi ner till marknaden och tivolit igen. Angelica åkte karusell och Sanna och Matte åkte danskarusellen. Den såg fasen farlig ut. Så var jag tvungen att köpa Langos. Det var inte så mycket kött på min köttbit så jag var fortfarande hungrig. Det var Pop i parken också, så dit gick vi en sväng. Snook spelade där vid 23 sedan.

Igår var det personalfest på Tinnis. Det var lite mysigt men kunde varit roligare. Jag är glad att jag har Emelie, men mitt jobb och jag fungerar nog inte ihop bara. Men god mat var det och mycket dricka i alla fall och det är ju aldrig dumt :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback