Jag...

... blev plötsligt väldigt hungrig. Har inte varit det de senaste dagarna när det har varit så varmt, men nu känner jag lite hungerskänsla. Det är en fin kväll ikväll, ibland älskar jag utsikten på det här jäkla jobbet. Det är väl det som är det bästa med att sitta här.

Vi har ett par riktigt jobbiga stammisar här. Just ikväll önskade man att man kanske kunde få slippa dem, men icke sa nicke.

Nu vill jag bara hem. Har en del att packa och så ska jag tvätta håret, kommer nog komma i säng ganska sent. Jag tror att jag tar en promenad upp genom stan, köper något att äta och sedan promenerar jag hela vägen hem. Imorgon får jag en liten sovmorgon och så är det Lars Winnerbäck på kvällen i Linköping. Då kommer jag nog hem relativt sent och hinner inte göra annat än att gå och lägga mig. Det ska bli underbart, från den här kvällen och framåt börjar allt det härliga, allt det som jag planerat och vet blir av :)

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hälsa Winnerbäck från mig så är du snäll! :) /J

2006-07-06 @ 00:32:39
Postat av: Nathalie

Det ska jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback