Helgen

Ja, jag vet att det är tisdag. Men jag måste ändå få berätta en sak. Umgicks med Martin i helgen. Martin, Simon, Zara och Jonas och det var så kul. Det kände så härligt att känna den där känslan igen, känslan av att inte gör något speciellt men ändå ha så roligt. Vi festade i lördags, drack, diskuterade, lyssnade på musik och dansade. Hade lite för hög musik på för Securitas kom förbi och var inte så glada. Vi satt ute på balkongen och det var inte alls kallt, lyssnade på reggae och det var sådär somrigt, så som det ska vara.

I söndags gick vi upp skapligt och jag och Martin blev hämtade av Simon och Zara utanför. Sedan åkte vi till Maxi och köpte mat som vi tog med oss till Gransjönäs, där vi spenderade dagen med att bada och sola. Det var jättehärligt och jag simmade långt ut på sjön, något jag inte vågat göra sedan jag var liten. Jag var som fisken i vattnet. Det känns bra att man börjar lära känna sig själv igen.

Igår var inte heller så dumt, träffade Jocke på kvällen och vi gick och satte oss i Vasaparken och bara pratade och umgicks lite. Det var skönt, att inte behöva göra något speciellt, inte planera något, men ändå ha det kul.

Ikväll ska jag grilla med mamma och den här gången är det hon som bjuder.

Flaw - Best I Am
It's so hard, so hard to think about when I was a child. So angry at life, I blamed the world for such a long, long time. But things happened so quickly, some people just go. I needed answers to heal me, I wanted to know how to get by. And now its my turn to say.
 
That I will do the best that I can, to be a good example of man. And I know one day that you'll understand, you deserve the best that I am. So I gotta do the best that I can, to be a good example of man. And I know one day that you'll understand. You deserve the best that I am, I am, I am.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback