Harkel... hrm

Det är inte det som skrevs som gör mig uppretad, utan det faktum att någon annan skrev det i ditt namn. Nu kan jag aldrig skriva utan att undra om det är dig jag får svar från. Det är nonchalant att låta någon annan använda sig av ditt namn för att skriva till mig. Sedan att den personen skrev något drygt och sedan påstår i efterhand att det var seriöst menat och att han senare under natten skriver i sitt eget namn till mig gör inte saken bättre. Vad är jag, en handelsvara? Det tänker jag i alla fall inte längre vara. Det var kanske skönt att det slutade så här, då vet jag hur mycket det är du egentligen bryr dig. Ta den dumma bortförklaringen via ett dagboksinlägg på ett community till exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback