Det här har jag bestämt

Jag har märkt att så fort jag är ensam ute och går så kommer jag till ny insikt om vem jag faktiskt är som person. Jag har bestämt mig för att jag ska skriva ner en rad eller två om vem jag är så att jag kan få möjligheten att börja lära känna mig själv mer.

  • Jag blir jätteledsen när jag ser en död fågel.
  • Jag tycker inte om känslan av att inte kunna leva upp till andra människors förväntningar på mig.
  • Jag är fruktansvärt ambivalent.
  • Jag tycker om att lyssna på låtar på repeat, många gånger om.
  • Jag trivs bäst i mitt eget sällskap.
  • Jag är feg.
  • Jag har en stark vilja.
  • Jag har många drömmar.
  • Jag sätter höga krav på mig själv och för mig själv.
  • Jag tror alltid det bästa om människor, till de bevisar motsatsen många gånger.
  • Jag är alltid kär.
  • Jag är alltid olycklig.
  • Jag är rastlös och tycker inte om att vara på samma plats för länge.
  • Jag är mer materialistisk än jag vill vara.
  • Jag hittar ofta på ord som inte existerar.
  • Jag är sentimental, väldigt sentimental.
  • Jag blir fortfarande ledsen av att tänka på det förflutna.
  • Jag är väldigt öppen om mycket, men det är nog ingen som verkligen känner mig.

Gitarr

Sådär då. Nu är jag en bit på väg. Det är svårare att skriva ned det, att se alla tankar i skrift och formulera dem.

Har suttit och funderat länge på om jag borde ta bort det här inlägget, eller rättare sagt, låta bli att publicera det. Men det här är jag bara.

Sitter och lyssnar på Damien Rice - Cold Water nu. Det är nya favoritrepeat-låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback