Att...

... man kan bli så irriterad på en människa som inte ens finns där. Du är så seg, så tråkig och skulle jag våga säga det till dig skulle jag göra det. Nu kan du ju sitta där och fundera på om det är dig jag skriver om. Är det? Ja, det är det!

Finns det ingen som kan följa med mig på allt det äventyrliga, det roliga, det spännande, det sköna och härliga? Som kan underhålla mig? :P

B är snäll, han lyssnar och ger bra råd och komplimanger, igår sa han att han föredrog mig över Angelina Jolie. Han har humor också :P honom skulle man haft med sig utomlands om det inte vore för att han har fullt upp med politiken och val och grejer, han försökte förklara det där för mig men jag har redan glömt.

Jag vet inte om jag gjort det, men jag ville tipsa om Jacks Mannequin - Bruised. Den är väldigt härlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback