Soluppgång

Sitter och tittar på den nu. Det är så mysigt att jobba med den här utsikten.

Det var jättemysigt igår. Simon kom över och vi satt och pratade om allt och inget och för en stund så kändes allting som förr. Som att åren som passerat inte gått förbi mig än. Det finns så mycket som gått förlorat, som man gått miste om när man gjort vissa val i livet. Alla vänner som jag haft, som jag aldrig hade tid med. Jag kunde tagit mig tid. Jag tycker ju om att umgås med Simon till exempel. Han är så upppriktig, säger alltid vad han tycker.

Vi tittade på "Seed Of Chucky". Den var det stördaste, inte ett dugg läskig. Mest osmaklig och störd. Men som sagt, det är Simons filmsmak och jag tycker om den.

Det känns hoppfullt, planer för framtiden, ser ljuset i tunneln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback