Hurra För Iron And Wine

Iron And Wine - Naked As We Came
Iron And Wine - Sunset Soon Forgotten
Iron And Wine - Trapeze Swinger

The world is blue today...

Det är sant, jag såg det själv på vägen från resecentrum som jag gått så många gånger förr.

Nu har det suttit folk här som tagit mina pennor igen. Förbaskat. Min bläckpenna som luktade godis. Men jag känner igen dem och ser jag dem hos någon annan blir det inte roligt. Förmodligen kommer jag försöka smyga förbi och sno tillbaka dem när personen inte är på plats. Jag är alldeles för konflikträdd.

Emelie är inte här idag, jag som trodde hon skulle sitta här när jag kom så att jag kunde säga något dumt till henne som alltid. Vi är ett sånt bra team, aldrig trevliga mot varandra och ändå hänger vi ihop. Vi är inte trevliga mot någon annan heller för den delen. Men jag får sitta här själv idag. Tänka ondskefulla tankar om alla jobbiga människor istället för att prata om dem.

Idag måste jag träna, har varit alldeles för mycket sjuk på sistonde. Det är svårt att komma igång igen, men jag känner att jag ska göra det nu. Nu viker jag inte från mitt mål.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Ja, se till att ta tillbaka din godisluktande penna. Viktigt viktigt! Människor kan ju inte bara ta sig friheten och ta pennor hur som helst. Det måste få ett slut, och början på slutet börjar idag. :) Så du ska träna idag, trevligt. Men träna inte ihjäl dig. Lova! /J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback