Ge Mig Sommar

De släckte gatubelysningen tidigt imorse. Som för att visa på att våren är, sommaren nära. För våren är här, även om snön ligger kvar på gatorna. Det känns i luften.

Ikväll ska jag se på skräckfilm med Simon, min gamla Simon. Tänk vad liten och ovetandes man var vid den tiden i mitt liv, den lyckligaste tiden i mitt liv då jag umgicks med Simon och Johan. Har börjat prata med de båda och nu känns det som att man är på väg att återuppta den där kontakten. Det var nog Simon som introducerade mig för 80-tals skräckfilmerna. Det var nog också Simon som introducerade mig för hårdrock. Gjorde mig tuffare. Och så Johan som jag alltid kunnat prata med om allt, diskuterat med. Som alltid varit så bra på det.

Jag är lycklig.



Glädjelåten; "Phil Collins - Son Of Man"

... och det luktar Kebab ute på gatorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback