Sanningen

Kan vara svår att ta ibland. Att man betytt så mycket för någon. Men Angelica är inte så dum som man tror ibland. Hon sa det rakt ut. Han bryr sig inte ett skit, för han har betett sig som ett svin. Det gör man inte mot någon man bryr sig om.

Wow, puh. Det var klarsynt och lite omkullkastande. Men det var ärligt och sant. Ett tag där så trodde jag att ändå, kanske lite, fanns kvar. Tänk att något så starkt bara kan försvinna som en liten vindpust. Man trodde man var lutande tornet i Pisa, jag menar hoppet satt i. Men World Trade Center skulle man kanske snarare kalla det. Putt.

Vi var och fikade på Wayne's Coffe. Det får nog bli nya favoriten med en massa gott och STORA kaffe... inte muggar, hinkar! Det är alltid bra att få valuta för pengarna :)

Har köpt mina underbart fina röda Whyred Pallenberg skor nu. 2299:- men det var det värt. Och så köpte jag en massa sidenband, vita jeans, randig kofta, randiga strumpor (randigt är fint), blodrött nagellack( har blodröda naglar nu) och så har jag klippt mig och köpt ny hårspray som luktar dröm ;)

Nej, nu ska jag nog hem, tycka lite synd om mig själv, stänga ute världen, se en bra film och äta något gott.

                                                     47393-4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback