Oj

Hej igen. Man glömmer lätt bort sig ibland. Jag glömmer lätt bort mig ibland. (Skämmes)
Har börjat på annons nu så jobbet känns lite lättare. På den sociala fronten känns det som att allt börjat lätta lite, allt har börjat bli lite lättare. Jag njuter av människors sällskap till skillnad från tidigare då jag haft social fobi. Eller ja, det har känts så.

Våren har försvunnit ett tag nu igen. Men det tar jag, bara jag får skämma bort mig själv med fina saker. Har köpt en ny parfym, min parfym ;P "Angel" by Thierry Mugler. Den luktar underbart och har en söt flaska. Nu känner jag mig lite lyxig.

Oh, det blir en kryssning snart också, med arbetskamraterna. Vi ska åka med Birka. Kanske inte det roligaste, men sällskapet är ju bra och vi får tydligen bra hytter. Det blir nog mysigt tror jag :)

Annars har jag varit på badhuset idag, tränat lite och simmat lite. Jag känner mig lite duktig som gör det på min lediga tid :P

Jag blir lite rädd, när tiden går alldeles för fort. Det blir alltmer påtagligt nu. Man hinner inte allt man vill hinna med.

På önskelistan:

Röda Whyred Pallenberg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback