Did I Disappoint You...

... or leave a bad taste in your mouth?

One love.

Har varit ute ikväll. Det var mysigt. Köpte Bacardi Apple och drack på förfesten. Det är min nya favvodricka. Mmmumma :P
Var ute med Jens och Hanna. Tog det väldigt lugnt för att vara ute, men det var så skönt på något sätt. Men det finns så mycket att tänka på. Jag tänker så att det knakar :P

Var på Ikea idag. Köpte en säng! :) Tjohoo! Och sen en golvlampa i rispapper, ett duschdrapperi, doftljus och påslakan. Det ser mysigt ut hos mig nu. Och så har man skaffat digital-tv. Boxer med Robert :P Känns så mysigt att jag längtar hem. Vill lägga mig i min underbara säng, nyduschad mellan mina nya lakan och med min fina golvlampa tänd och titta på bra tv-program. Vill någon joina? Det blir mys. Sebbe, du får hälsa på snart ;P

Over and out...

...eller något annat töntigt :P

/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback