God Jul

Jag är lite sent ute, jag vet... Men jul betyder fullt upp. Så här i efterhand kan jag ångra att jag stressat så mycket, men julen har ändå blivit perfekt. Mycket mat, för mycket mat, godis och julklappar :) 

Igår blev det klubb leche på Hugo's och det blev kul. Musiken var sådär, men jag lärde känna en ny Henrik, dansade med Angelica, Martin, Martins bror och hans kompis och så träffade jag Mannen ute. Det var längesedan vi sågs. Vi dansade lite, men mest blev det att vi stod och tittade på varandra och tjaffsade. Men nu syns vi nog inte än på ett tag igen, inte förrän han ordnat upp det han måste ordna. Jag kan inte leka leken.

Idag är jag slö och ligger i soffan och tittar på tv. Vi har firat Nina idag, hon fyllde 30. Vi var ute hos mormor ett par timmar och åt gott. Nina och Daniel är fortfarande ett par och kommer nog alltid att vara det. Jag blir så inspirerad av deras förhållande. Nina och Daniel är tillsammans med varandra för att de tycker om varandra och de funderar nog inte så mycket på varför de är med just varandra. De kommer nog vara tillsammans ända till den dag Daniel dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback