What A Glorius Day!

Death Cab på morgonen och så lön! :) Jag kan betala av skulden i kaffeterian, köpa vad jag vill den här månaden och lägga undan sparpengar.

Igår kväll när jag kom hem från jobbet, när jag gick av tåget i Norrköping och gick uppför Drottninggatan, tycktes det som att sommaren inte tagit slut här ännu. Uteserveringarna var fyllda av somrigt klädda människor som satt och drack i goda vänner sällskap, man fick inte alls känslan av att både jobben och skolorna börjat ännu. Mötte mamma och Kicki på nya Skafferiet och satte mig ner för att prata en stund om allt det praktiska när man gör en flytt utomlands. Telefon, uthyrning av lägenhet och så där. Det känns mer verkligt nu, som att det faktiskt, nästan, går att ta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback