Nu måste jag uppdatera

Sitter och tittar ut på utsikten från mitt prinsesstorn här på jobbet :P

-Hej, jag skulle vilja ha in ett par annonser.
-Du vet om att gratisannonseringen tog slut igår?
-Näe! När kommer den tillbaka då?
-Eh. Det var en kampanj som tog slut igår och än så länge har det inte börjat någon ny.
Sååå... tillsvidare kommer den vara slut.
-Jaha. Vad kostar det då.
-50 kronor för en annons.
-Så dåligt, då annonserar jag någon annanstans.
-Ok, tack hej. (Nananananana)

Jag längtar lite till hösten. Till mörk musik, misär, vackra filmer, thé, fika och kura ihop sig under varma täcken. Är jag störd? Jag trivs med sommaren, men börjar känna mig lite höstig. Nu kommer den där längtan igen också, att få komma bort till vackra, mörka, fulfina platser, med mycket natur och stora vidder, med små gårdar och djur. Island. Det är min dröm.

Kommentarer
Postat av: J

Hösten är sagolik. Inget klår en skön och vacker höst. Wow alltså. /J

2006-08-09 @ 13:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback