I Need A Hero

Frou Frou - Holding Out For A Hero
Where have all the good men gone
And where are all the gods?
Where's the street-wise Hercules
To fight the rising odds?
Isn't there a white knight upon a fiery steed?
Late at night toss and turn and dream of what I need

Jag tycker inte om pussies :P

Jag har kommit fram till att jag inte gillar svordomar, trots att jag själv svär. Det är dubbelmoral jag vet, men jag tycker bara att svordomar, helst skrivna, ser så illa ut, som brist på intelligens, utfyllnad i brist på större vokabulär. 

Jag var ute idag igen och gick, en och en halv timme den här gången. Det var lite segare där mot slutet, men jag ska fortsätta så här varje dag nu. Tänker inte ge mig den här gången.




Kommentarer
Postat av: Anni

Hallå, nu menar du väl ändå Bonnie Tyler - Holding out for a hero? Den är ju bara sååå catchig :D

2006-09-01 @ 18:14:46
Postat av: Nathalie

Jo :P det är en skitbra cover på den! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback