Glädjetjut!

Nu har jag då äntligen fått mitt internet, mitt alldeles egna och jag tänker inte längre snylta på någon annans dator. Den är så fin min söta lilla dator och jag börjar mer och mer bli förälskad i Mac och dess funktioner. Dessutom tycker jag om allt som faktiskt är anpassat till Mac, som till exempel iTunes och alla dess finesser. Hittade imorse kändisarnas spellistor. De ska jag ögna igenom ikväll så får man se om man hittar något kul. Förlåt att jag skryter så här, men jag har faktiskt inte så mycket annat att skryta om. Så älskar jag att min lilla dator, trots sin ringa storlek faktiskt är jädrans snabb och kan spela upp alla videos på youtube så fint :)

Har också hittat till Zach Braff's hemsida nu, jättekul med hans musiksmak och musiktips, egna tankar, info om kommande filmen, videoklipp och så lite till.

Vidare har jag funderat på om man kanske inte skulle börja bli lite feminin och införskaffa väskor, alla tjejer verkar ha någon sorts böjning, är det inte skor så är det väskor, men jag har aldrig riktigt skaffat mig en. Kommer nog inte heller göra det vad jag känner nu, men man kanske ska köpa ett par väskor ändå? Hittade den här på www.asos.com nyss, tyckte den var fin i både rött och lila nu till hösten.

Nu är en ny arbetsvecka så här och dagarna blir mörkare. Imorse när jag åkte tåg till jobbet (tillsammans med Joel faktiskt, han har börjat studera i Linköping) så kunde jag inte hjälpa att tycka att det var väldigt mysigt att titta ut genom fönstret och se all dimma utanför medan jag satt och kurade ihop mig inne på tåget. Att få börja använda kofta igen, det har jag nog längtat lite efter, jag gillar koftor :P

Det är nog ganska mysigt att sitta inne på jobbet också, just nu är det ganska lugnt på telefon (peppar, peppar) och så kan man sitta och småprata lite, skriva ett litet inlägg här och ta de samtal som kommer in i lugn och ro.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Oh, Macintosh, inget slår det. Oh la la! :) /J

2006-08-28 @ 14:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback