Danonino, Tom & Jerry kex

Life's back on track. Har fått tillbaka digitalkameran nu, känns som jag haft ett tomrum inom mig de här senaste veckorna. Fick en helt ny digitalkamera dessutom.

Har också laddat ner en massa underbar musik på Ipoden och skaffat bredband. Nu är det bara 22 dagar kvar till jag köper min efterlängtade sötnosdator.

Har haft lite fullt upp på senaste tiden, var längesen jag kunde sitta vid datorn och skriva. Har haft fullt upp med att göra mycket och ingenting. Det är förvånande vad mycket energi det kan ta av att inte göra något alls och bara vara :)

Nu är det inte långt kvar till jag börjar jobba igen och faktiskt så har jag väl kanske lite grand saknat strukturen man får i dagarna när man jobbar.

Var och shoppade igår med Emelie. Vi var på SOLO's rea och där köpte jag en jättefin Tiger Of Sweden-kofta och en kortärmad kofta i rosa från Resteröds. Nu har jag myst till lite för kommande hösten. Sedan åkte vi ut till IKEA och köpte lite prylar hem.

Så, kommande Guldbröllop i helgen. Vad ska man ha på sig?

Nej, nu ska jag nog krypa ner i soffa igen med mina kex och min Danonino, jag mår nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback