Kräks

Var uppe tidig morgon igår, klockan 5:15 för att ta mig ut och springa. Kände att jag behövde rensa tankarna. Sprang så långt som till biblioteket innan jag stannade upp tvärt för att böja mig framstupa och andas. Det är nu man verkligen känner hur otränad man är. Sedan trodde jag det skulle bli bättre om jag drack vatten, men då blev jag mest tjock i halsen och illamående. Så duktig var jag. Men jag fortsatte i alla fall med en lång och rask promenad. Tog vägen ner till mamma för att möta upp henne. Vi gick sedan hela vägen längs med hamnen och upp för strömmen, över femöresbron till andra sidan där vi följde strömmen hela vägen och sedan hem till mig. Var hemma vid 07:00. Jag tycker om att gå vägen längs med strömmen uppe vid himmelstalund och sedan färgargården. Det ger mig minnen, vissa glada och vissa som idag kan kännas vemodiga.

Den gör sig påmind idag i alla fall, promenaden. Jag har ont i mina ben.

The Used - Buried Myself Alive
"I guess it's okay I puked the day away
I guess it's better you trapped yourself in your own way
And if you want me back
You're gonna have to ask"

Ikväll kommer M. Jag ska nog köpa hem en flaska vin, spanska Agramont. Litar alltid på tips från Mats :)

Tiger Lou - You Can't Say No To Me

Tiger Lou - Sam, As In Samantha
"so come inside my room tonight
i'll let you win i won't even put up a fight
we'll have a marathon of your choice
anything you want
movies, tv, magazines
music, sex or something inbetween "

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hörrö, du får ta och löpträna lugnt. Raska promenader är nästan bättre. :) Ha det fint. /J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback