Kissnödig...

... och väldigt uttråkad. Något så fruktansvärt. Det regnar här ute och är fult. Jag har hittat en perfekt lägenhet i den här förbaskade staden. Nå? Ska det bli något av de planerna? Maybe, jag ska kontakta hyresvärden om 9 minuter. Nervöst. Vad ska man säga? Vill jag egentligen flytta? Just nu, när jag satt igång med en massa andra projekt. Jag kommer aldrig träffa mamma heller, men det kanske är bra. Vi dödar varandra långsamt. Har börjat plugga igen. Man får vara tacksam för att man hade ett ex som agerade räddare i nöden när huvudet inte orkade längre. Nu har jag lite kött på benen när jag satt igång med mitt filosoferande. Har nästan avslutat den uppsatsen. Blir otroligt skönt när jag kan gå till skolan och lämna in helvetet. Nästa vecka senast. Då är jag klar. Jag är klar. Jag kanske... kanske är någon? Förlåt för att jag var ett sådant pain in the ass under alla år, förlåt mamma, förlåt Angelica. Jag kan vara ett litet helvete, men jag har ju så mycket kärlek att ge också. Jag får hoppas på att det överväger det dåliga. Mitt hjärta är för stort för kroppen ibland, så mycket som jag känner för alla människor. Alla ni underbara som jag uppskattar så.

Har satt igång med att börja läsa Fjodor Dostovjevskij - Brott och straff, nu. Får se om jag lyckas läsa igenom hela. Jag kanske dör, men så kanske jag lär mig något. Vet inte, men jag vill väl bli lite smart. Känner mig lite underlägsen bland alla annonsare som kan alla såna där saker man bör kunna, läser sånt man bör ha läst, lyssnar på musik man bör lyssna på. För att vara kulturell, för att vara smart, för att vara någon :P

Kärlek - Nathalie

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi älskar dig gumman! Du är så fin!/mamma

2006-04-24 @ 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback