Jerk

Kim Stockwood - Jerk
Sometimes I wish I'd mailed you that letter
That said the things I dare not say
Instead I set the thing on fire
I had to say this outloud anyway

I'm so glad I found the nerve
To say what you deserve

You jerk
You jerk
You are such a jerk
There are other words
But they just don't work


Tillbaka på jobbet idag då. Sitter och räcker ut tungan till Emelie på andra sidan lokalen. Pratar med otrevliga tanter i telefonen.

Helgen var bra. Umgicks med Viktor för första gången på länge, mycket länge. Han var hos mig i fredags och vi hade en hel del att prata om. Mycket har ju hänt under året. Jag har varit en dålig vän, som inte funnits där.
I lördags skulle Hanna varit hos mig och tittat på film. Så blev det inte. När Hanna satt på tåget till Norrköping ringde Marcus och ville att vi skulle ute och festa med honom. Han har inte gått ut på hur länge som helst så vi åkte till Linköping för att gå ut på BK. Har aldrig varit på BK en lördag, men det var kul. En helt annan typ av människor ute. Träffade en asiat som tog mitt nummer för att bjuda mig och Hanna på thaimat någon dag. Utländska studenter är roliga :P
En överraskande bra helg med andra ord. Utan att ha planerat ett dugg.

Musiken är min luft

Laurel Music - Sacred Heart

Kungen ska bli mitt artistnamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback