Jag vill ha en munk

Men nej, nu är våren här och motivationen med den. Jag ska gå och träna efter jobbet, det var två veckor sen sist. Har inte haft ont i magen på hela helgen så det ska jag klara av idag. Från och med nu blir det hårdträning minst 4 ggr i veckan. Det blir härligt till sommaren sedan.

Hade utvecklingssamtal tidigare idag. Jag blir nog inte varslad, tror jag inte. De verkar vara i allt för stort behov av mig här... och så tycker de ju att jag är rar och gullig. Fy så töntigt, kunde jag inte fått vara en enstöring, som jag alltid fått vara. Skämt åsido, det känns ju smickrande att veta att man är omtyckt, av vissa i alla fall. Så jag blir kvar här, till döddagar eller tills jag drar till bättre världar.

Det är mysigt med regn, det har regnat här i eftermiddag och det är fortfarande regnstänk på de stora fönsterrutorna här. Himlen är sådär uppspricken, lite gråa moln kvar, men mest ljus. Nu skulle det vara så skönt att krypa ner i sängen, titta på en bra film och kura ihop sig mot... någon... kanske? Blir bio i veckan med M i alla fall. Det finns så mycket jag vill se; "Walk The Line", "Brokeback Mountain", "V For Vendetta". Får se vad vi hittar på för skoj.

Musiken är mitt liv.

Jack's Mannequin - Bruised
Mew - Shespider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback