Härligt...

... att vara uppe så här tidigt och jobba. Fast nu är jag egentligen jätte sarkastisk. Skulle varit mycket trevligare att ha fått ligga kvar i sängen och loppat mig på morgonen. Hade gärna sovit fortfarande vid den här tiden. Men jag får sova ikväll istället. Ska hem till mamma när jag slutat och fira påsken så jag får lägga mig på soffan där och vila. 

Det var trevligt igår. Var på Hugo och såg 4 Monkeys spela. De var riktigt bra faktiskt, över all förväntan och det var det många fler som tyckte. De har ju sitt lilla bihang. Norrköping är inte längre min stad, det känner jag. Fick känslan av att jag var malplacerad igår. Men jag tyckte ändå att det var värt att gå ut och se dem. De är begåvade. Satt hemma hos Simon innan vi åkte ner till Hugo och medan de pratade med varandra och allt var som vanligt för dem så kunde jag inte göra annat än att sitta och titta på dem, förundras över hur fort tiden gått, över hur vuxna de var. Joel, Simon, Alex, som jag så ofta brukade umgås med en gång i tiden, har nu blivit män. Det känns så bisarrt. Jag börjar känna mig gammal :P Men jag njöt av att lyssna på dem, höra deras skämt och sitta med dem när de pratade och förberedde för spelningen.

Åkte taxi hem med Simon själv så det blev inte allt för sent. Somnande runt 01:30. Men det kändes ändå imorse när man skulle upp 05:00. Urk.

Här är det lugnt i alla fall. Ingen ringer så här kommer nog jag sitta och surfa ett tag. Dumt, men de får skylla sig själv som kallat in så många idag.

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback