Apelsin

Jag är så klumpig. Nu har jag spillt igen, på den nyaste tröjan i ordningen. Den här gången var det apelsinstänk, intressant. Sist var det thé. Snark.

Jag mår bättre. Men jag är en depressiv människa, eller känslostormig människa kanske man säger. Men hellre det än känslodöd kanske? Just nu är allt bra bara. Men det ligger saker och gror. Hat. Jag vill inte känna så, men jag gör det, ibland.


Saknar dina ord Jimmy, du gjorde mig glad.


Ikväll är jag ensam, tror jag, helst av allt vill jag ju att Emelie skiter i dummingarna och umgås med mig! Yeay! Vilken bra idé! Men det gör hon nog inte, hon är för snäll. För flickvännig :P

Vad gör man när man är ensam, vad hittar man på? Jag brukar alltid känna ett behov av att umgås med någon så det slutar med att jag ringer vem som helst som kan och hittar på något.

Snart ska jag äta hamburgertallrik här, inte bra. Men ibland skriker kroppen efter något onyttigt. Jag som tränar hela tiden, det kan väl inte skada.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Det gläder mig att du tycker så. Men det finns andra, som dessutom har många fler fina ord att ge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback